29 lokakuuta 2017

Lähetä ja luota!

mul ei ollu mitään muut ku mahdollisuus
ja tieto siitä että mitä tahdon voin saavuttaa
koval duunil asiat vaan onnistuu
kokeillaan ja sit taas noustaan jos kaadutaan
hanskat ei tipahda
periks ei anneta
mun korvissa se kaikki kuulostaa haasteelt
ne sanoo: et pysty, et voi, ei kannata
ne saa luun kurkkuunsa, kun tulosta taas teen
mus on voima, jota en voi vaimentaa
jatkan jaksan vaikka väkisin
jos ois helppoo, kaikki tekis niin
pusken täysii aina vaan
mun ei täydy, vaan mä saan

katse eteen ja suupielet ylöspäin
teen vastoinkäymisistä voimaa
antaa tulla, kestän kyllä,
katse eteen ja suupielet ylöspäin
periks en tuu antamaan

murehtiminen ei takas eilistä tuo
ja huominenkin tulee vaan jos selvitään tänään
mun pahin vastukseni kattoo peilistä mua
se haastaa ja aina pyrkii mun pään kääntämään
(peilistä mua mua mua mua)
hakenu näkemystä mun meininkiini taas
kaiken sen jälkeen oon vaan positiivisempi
monacon vipeistä slummeihin keniaan
asenne ratkasee, oon nähny omin silmin senki
alotan ittestäni, korjaan mun mielen
aitoo iloo vaikkei ympäril oo muut ku pahaa
ja toiset taas niin köyhii et ei niil oo muut ku rahaa
nostan mun katseen ja mun suupielet

katse eteen ja suupielet ylöspäin
teen vastoinkäymisistä voimaa
antaa tulla, kestän kyllä,
katse eteen ja suupielet ylöspäin
periks en tuu antamaan


Nova <3<3<3
Tänään tehtiin yhdessä, luotettiin toisiimme ja paikattiin toistemme virheitä. Tehtiin se, mitä en oikeastaan uskaltanut kunnolla toivoa mahdolliseksi, nimittäin tuplanolla <3. Molemmilla radoilla oli monta meille vaikeaa paikkaa, joista selvittiin kunnialla. Toisen radan loppu meinasi mennä häneksi ihan viime esteillä, mutta onneksi Nova osaa, kun siihen vain luottaa ja antaa sen tehdä. Tupla oli siis ihan täysin Novan ansiota <3. Tämän jälkeen ensi kesän SM-kisoihin pääsystä puuttuu vielä 3 yksittäistä nollaa :).
Lisäksi B-radan 2. sija riitti agility SERTiin, kun voittanut Siina on jo valio! Nyt on valiokello kilahtanut käyntiin agivalionkin osalta :).

Sanomattakin selvää, että Nova oli makkaransa ansainnut <3